Easy Rain verzorgt voor haar klanten de beregening in de tuin. Monday Morning Productions verzorgt de communicatie- middelen. Hier zie je de cover van een folder die huis-aan-huis is verspreid in Bilthoven.
Een logo met een beeldmerk dat ook los als illustratief element weer terugkomt in de huisstijl.
In de regionale krant zijn deze advertenties geplaatst.
Easy Rain verzorgt voor haar klanten de beregening in de tuin. Monday Morning Productions verzorgt de communicatie- middelen. Hier zie je de cover van een folder die huis-aan-huis is verspreid in Bilthoven.
De grote stippen uit het 1:1 beeldmerk zijn leidend in de vormgeving van alle uitingen. Hier zie je 2 advertenties die duidelijk bij elkaar horen maar toch een eigen uitstraling hebben.
Voor Borghese Real Estate mocht ik het logo restylen en voor de nieuwe tak Borghese Logistics is daar dit logo uitgekomen.
De website van Borghese Logistics is een WordPress site. Hiervoor heb ik eerst een template uitgezocht dat goed aansluit bij de wensen van het bedrijf. Daarna heb ik er het 'Borghese Logistics-sausje' overheen gegoten. www.borgheselogistics.nl
De grote stippen uit het 1:1 beeldmerk zijn leidend in de vormgeving van alle uitingen. Hier zie je 2 advertenties die duidelijk bij elkaar horen maar toch een eigen uitstraling hebben.
Bella bolsita betekent 'mooi tasje' in het Spaans. Een relatie- geschenk op maat gemaakt en altijd in een mooi tasje. Het begint allemaal met een logo.
De ronde vorm van het logo komt terug in de achtergrond van het briefpapier, adressticker en visitekaartjes.
Diverse flyers heb ik ontworpen voor de seizoensacties. Vooral heel vrolijk en met de aandacht op het product.
Bella bolsita betekent 'mooi tasje' in het Spaans. Een relatie- geschenk op maat gemaakt en altijd in een mooi tasje. Het begint allemaal met een logo.
Deze huisstijl heeft frisse maar toch zakelijke kleuren. Het grote beeldmerk op de envelop kan je niet missen op de deurmat.
Opdracht: ontwikkel een logo dat laat zien dat Geelkerken net dat beetje meer biedt dan zijn concurrent en transparant te werk gaat. Hier is het beeldmerk uit ontstaan met het +teken.
Voor de omslagmappen heb ik 2 varianten gemaakt. De eerste is een combinatie van het beeldmerk met fotografie. Bij de tweede variant is het +teken uit het beeldmerk als illustratief element gebruikt.
Deze huisstijl heeft frisse maar toch zakelijke kleuren. Het grote beeldmerk op de envelop kan je niet missen op de deurmat.
Voor Delektro heb ik een superstrak logo gemaakt. Geen poespas was de opdracht.
De huisstijl is zwart met zilver. Heel eenvoudig en strak.
De website van Delektro is een WordPress site. Hiervoor heb ik eerst een template uitgezocht dat goed aansluit bij de wensen van het bedrijf. Daarna heb ik er het 'Delektro-sausje' overheen gegoten. www.delektro.nl
Voor Delektro heb ik een superstrak logo gemaakt. Geen poespas was de opdracht.
Het geschenk van de wereld! En dat mag de hele wereld weten.
Om de zakelijke markt te benaderen moest er een presentatie komen waarin duidelijk werd hoe 'Het geschenk van de wereld' eruit zal zien. Een compact doosje met de cadeaubon en een zigzagfolder zodat je gelijk een blik kunt werpen op de collectie. Moderne, frisse vormgeving, fotografie en kleuren... Laat de zakelijke markt maar zien dat de Wereldwinkel zeker niet stoffig is!
De bezoekers van de stand ontvangen een bedankkaartje.
Het geschenk van de wereld! En dat mag de hele wereld weten.
Het beeldmerk speelt een grote rol bij de belettering. Het resultaat is fris en ook op grote afstand herkenbaar.
Pleijsier beweegt zich in de bestaande en bewoonde omgeving en zet de klant altijd centraal. Dat heeft zich vertaald in dit logo.
Een schrijfblok, opdrachtbon en vlaggen horen ook bij de huisstijl.
Het beeldmerk speelt een grote rol bij de belettering. Het resultaat is fris en ook op grote afstand herkenbaar.
In de allereerste presentatie waarin 3 logo's zijn voorgesteld kwam dit logo gelijk naar voren omdat alle elementen kloppen bij het product dat ze leveren.
Het beeldmerk is verwerkt in het logo, hierdoor is het een compact logo geworden. Beeldmerk kan in de huisstijl goed als los illustratief element gebruikt worden.
De website moet vooral duidelijk zijn en je snel naar de webshop leiden. Wil je energie opwekken of opslaan?
In de allereerste presentatie waarin 3 logo's zijn voorgesteld kwam dit logo gelijk naar voren omdat alle elementen kloppen bij het product dat ze leveren.
Voor de Wereldwinkels heb ik het nieuwsmagazine ontwikkeld dat 6x per jaar werd uitgebracht. 20 Pagina's met nieuws, achtergrondartikelen, columns, recepten en aankondiging van nieuwe producten.
Met een vaste vormgeving voor elke rubriek is het prettig leesbaar en herkenbaar. De cover wisselt van kleur binnen een bepaald kleurpallet en passend bij de paginavullende foto.
Voor de Wereldwinkels heb ik het nieuwsmagazine ontwikkeld dat 6x per jaar werd uitgebracht. 20 Pagina's met nieuws, achtergrondartikelen, columns, recepten en aankondiging van nieuwe producten.
Voor een nieuw en luxe paardenpension in Otterlo heb ik een modern maar toch ook chique logo gemaakt. Het gebruik van goud onderstreept de exclusiviteit van het pension nog eens extra.
Een visitekaartje mag niet ontbreken. Het beeldmerk komt ook goed tot zijn recht in een diapositieve variant.
De website moet de bezoeker gelijk een goede impressie van het pension geven.
Voor een nieuw en luxe paardenpension in Otterlo heb ik een modern maar toch ook chique logo gemaakt. Het gebruik van goud onderstreept de exclusiviteit van het pension nog eens extra.
AlfaTech heeft samen met Tele2 een cross-sell actie. Hiervoor mocht ik een folder maken in een infographic stijl. We willen cijfers en feiten communiceren maar ook het bedrijf AlfaTech mag op de kaart gezet worden.
De binnenzijde van de folder is een combinatie van beeld en illustratie. Door de infographicstijl wordt het oog van de lezer toch ook naar de cijfers getrokken.
De potentiële klant van AlfaTech wordt eerst op de hoogte gebracht middels een brief. Bij het bezoek laat AlfaTech behalve de folder ook een give away achter: een post-it boekje in de stijl van de folder.
AlfaTech heeft samen met Tele2 een cross-sell actie. Hiervoor mocht ik een folder maken in een infographic stijl. We willen cijfers en feiten communiceren maar ook het bedrijf AlfaTech mag op de kaart gezet worden.
Welcome, we are open! Natuurlijk! Strandpaviljoen Zuid is de leukste plek van Amersfoort voor heerlijke koffie, een zalig broodje en scoor je dat ene leuke kadootje.
Hoe leuk is dat? Een strandpaviljoen midden in de stad? Een strak logo met handgeschreven pay-off geeft net die persoonlijke touch.
Geef een kopje koffie kado. Dat is weer eens wat anders!
Welcome, we are open! Natuurlijk! Strandpaviljoen Zuid is de leukste plek van Amersfoort voor heerlijke koffie, een zalig broodje en scoor je dat ene leuke kadootje.
DJ Kids are happy kids! Bij DJ Kids ontwikkelen kinderen hun muzikale identiteit en kunnen ze zich uitleven in de wereld van elektronische muziek. Een duidelijk en fris logo die de doelgroep van basisschoolkids aanspreekt.
Een krachtige en kleurige flyer die kids triggert om met muziek aan de slag te gaan. Aan de achterkant vinden ouders praktische informatie.
Social media posts met coole DJ-emoticons.
DJ Kids are happy kids! Bij DJ Kids ontwikkelen kinderen hun muzikale identiteit en kunnen ze zich uitleven in de wereld van elektronische muziek. Een duidelijk en fris logo die de doelgroep van basisschoolkids aanspreekt.
Reiki, Yoga en coaching ineen... goede combinatie. Ronde vormen geven een vriendelijke uitstraling. De groene tint geeft rust. Hier word je toch happy van?
Een huisstijl in groene rustige kleuren gecombineerd met een nude tint. De kleur van de handen van Antoinet... die doen het werk als ze een Reiki behandeling geeft.
Dit is een van de niet gekozen voorstellen. Handgeschreven logo maakt het uniek. De aquarel illustraties geven het een heel eigen sfeer.
Reiki, Yoga en coaching ineen... goede combinatie. Ronde vormen geven een vriendelijke uitstraling. De groene tint geeft rust. Hier word je toch happy van?
De Leeskamer was een mooi project van de Bibliotheek Amersfoort. In Vathorst werd De Leeskamer geopend voor bewoners van die wijk. Folders werden huis-aan-huis verspreid.
Bewoners worden dmv een folder opgeroepen zelf de collectie samen te stellen.
De corporate folder legt uit wat De Leeskamer is... geen gewone bibliotheek!
De Leeskamer was een mooi project van de Bibliotheek Amersfoort. In Vathorst werd De Leeskamer geopend voor bewoners van die wijk. Folders werden huis-aan-huis verspreid.
Voor de Libelle zomerweek heb ik diverse uitingen gemaakt om ledenwerving kracht bij te zetten.
Het Spangas lespakket heb ik in een vormgeving gegoten passend bij de doelgroep.
Diverse communicatiemiddelen die geld in het laatje moeten brengen voor Alpe d'Huzes.
Voor de Libelle zomerweek heb ik diverse uitingen gemaakt om ledenwerving kracht bij te zetten.
Voor het reclamebureau Firm United Healthcare in Amersfoort heb ik de vormgeving van het 136 pagina's tellende boek over voortplantingsgeneeskunde gedaan.
11 personen komen aan het woord in dit boek. Beeld en illustraties wisselen elkaar af.
Voor het reclamebureau Firm United Healthcare in Amersfoort heb ik de vormgeving van het 136 pagina's tellende boek over voortplantingsgeneeskunde gedaan.
In opdracht van Gumtree Creatieve Communicatie in Amersfoort heb ik het jaarverslag van ProRail gemaakt. Je ziet hier een onderdeel van de door mij ontworpen infographic.
In opdracht van Gumtree Creatieve Communicatie heb ik voor de achterpagina van het King Magazine de vormgeving van deze infographic gemaakt.
In opdracht van Gumtree Creatieve Communicatie in Amersfoort heb ik het jaarverslag van ProRail gemaakt. Je ziet hier een onderdeel van de door mij ontworpen infographic.
De Leidraad voor systems engineering is een boek van 72 pagina's. In opdracht van Gumtree Creatieve Communicatie in Amersfoort heb ik het ontwerp en de opmaak verzorgd.
De diverse hoofdstukken hebben allen hun eigen kleur en icoon.
De Leidraad voor systems engineering is een boek van 72 pagina's. In opdracht van Gumtree Creatieve Communicatie in Amersfoort heb ik het ontwerp en de opmaak verzorgd.
Beauty, beauty en nog eens beauty! Lash eXtend is een grote speler op het gebied van wimperextensions. Een mooie oogopslag wil toch elke vrouw? Ze brengen hun klanten elk kwartaal op de hoogte van al het nieuws omtrent producten en trainingen door het uitbrengen van het minimagazine Lash Flash.
De kersteditie van het minimagazine Lash Flash is een en al glitter & glamour. Team Lash proost alvast op een beautiful nieuwjaar!
De grootste wedstrijd in de wimperwereld georganiseerd door Lash eXtend! Een evenement wat helemaal aangekleed mag worden met promotiemateriaal. Banners, certificaten, cheques, social media posts, programmaboekje, enz. Een magazine met alle informatie, sponsors en juryleden mag natuurlijk ook niet ontbreken.
Beauty, beauty en nog eens beauty! Lash eXtend is een grote speler op het gebied van wimperextensions. Een mooie oogopslag wil toch elke vrouw? Ze brengen hun klanten elk kwartaal op de hoogte van al het nieuws omtrent producten en trainingen door het uitbrengen van het minimagazine Lash Flash.
In opdracht van Gumtree Creatieve Communicatie in Amersfoort heb ik het ontwerp en de opmaak van het Winter Startpakket gemaakt.
De medewerkers ontvangen een omslagmap met daarin diverse uitingen die ze een goede voorbereiding op het winterseizoen geeft.
Een begeleidende brief en een 8 pagina's tellende oblong A4 brochure over het actieplan.
In opdracht van Gumtree Creatieve Communicatie in Amersfoort heb ik het ontwerp en de opmaak van het Winter Startpakket gemaakt.
Een mooie opdracht. Starten met een passend logo is een goed begin. Transparant, kleuren die bij hun 3 verschillende expertises passen en strakke maar toch vriendelijke vormgeving. Een fijn uitgangspunt voor de rest van de items. We gaan beginnen!
Voor de vormgeving van de stationary zijn frisse kleuren gebruikt. Het 'plus'-teken uit het logo dient hier als illustratief element.
Geheel in lijn met de huisstijl heb ik een website ontwikkeld. Frisse beelden en de kleuren van de huisstijl zorgen voor een herkenbaar beeld. www.greenhousedesign.nl
Een mooie opdracht. Starten met een passend logo is een goed begin. Transparant, kleuren die bij hun 3 verschillende expertises passen en strakke maar toch vriendelijke vormgeving. Een fijn uitgangspunt voor de rest van de items. We gaan beginnen!
Voor een projectontwikkelaar mocht ik een logo maken voor het project Spoorblok in Utrecht. In het logo zie je op een illustratieve manier de spoorrails terug. Geen verrassing dat het plan in de buurt van het spoor ligt toch?
Buurtbewoners worden uitgenodigd voor een informatie-avond over de bouwplannen.
Buurtbewoners krijgen de kans om vragen te stellen of hun mening te geven over het project. Het logo geeft genoeg mogelijkheden om een herkenbare stijl neer te zetten.
Voor een projectontwikkelaar mocht ik een logo maken voor het project Spoorblok in Utrecht. In het logo zie je op een illustratieve manier de spoorrails terug. Geen verrassing dat het plan in de buurt van het spoor ligt toch?